Bloggen?

Een blog...
Iets waar ik lang over heb nagedacht, iets waar ik lang over getwijfeld heb, iets wat ik nu (eindelijk) heb gemaakt, iets waarvan ik geen idee heb of ik het lang ga volhouden,...

Ik twijfel al een tijdje over het maken van een blog. Uiteindelijk is het er toch van gekomen.
Waarom nu? Geen idee. Laten we het eens proberen dacht ik.

Ik zal me kort even voorstellen.
Ik ben Caro, 24 jaar oud en afkomstig uit Leopoldsburg.
Ik heb 3 jaar geleden een workshop gevolgd in Hasselt. En sindsdien heb ik de naaimicrobe te pakken.
Het begon als een hobby voor als ik geen werk vond in het onderwijs. Ik was net afgestudeerd en halftijds aan het werk. Omdat ik mijn dagen zonder werk zinvol wilde opvullen leek naaien me wel iets.
En zo begon het. een half jaar later vond ik voltijds werk als kleuterjuf en heb ik geen dag meer zonder gezeten. Die werkloze dagen opvullen was niet meer nodig. Maar gelukkig bleef naaien een leuke (en een beetje uit de hand gelopen) hobby.

ik volgde nog enkele workshops (een rok naaien, een short naaien,...) en de rest leerde ik via youtube of online tutorials. Mijn creaties zijn niet perfect, maar dat maakt het net uniek.

Hopelijk kan ik jullie inspireren en amuseren met mijn posts, en hopelijk houd ik dit vol ;-)

Veel groetjes, Caro


Reacties

  1. Ik heb zo juist je blog voor het eerst gevonden,super doe je dat.Ik zelf heb geen blog maar vind het wel leuk om af en toe eens rond te kijken in blogland.Proficiat,en doe zo verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts